יום רביעי, 17 באפריל 2013

עוגיות שוקו צ'יפס טעימות במיוחד

יש לי קופסה יפה של עוגיות, אבל עד היום לא היו בה עוגיות, לכבוד הביקור של אמא שלי ואחותי בבית החדש החלטתי להכין עוגיות שוקו צ'יפס (שבטח כולכם מכירים), אני אוהבת את המתכון של אופנהיימר זה שרשום מאחורי שקית השוקו צ'יפס הפופולרי, המתכון קל והעוגיות ממש טעימות, במיוחד אם שופכים לבצק את כל חבילת השוקו צ'יפס. יצאו לי הרבה עוגיות, מוזמנים לבוא ולטעום (יש גם קפה)

הנה המתכון למי שבכל זאת לא מכיר:

עוגיות שוקולד צ'יפס/ אופנהיימר

חומרים:

1 חבילה מרגרינה 
1 כוס סוכר לבן 
חצי כוס סוכר חום דחוס 
2 ביצים
2 כפיות תמצית וניל
2 ורבע כוסות קמח (אני שמה קצת יותר)
כפית סודה לשתייה
קורט מלח
שקית  שוקולד צ´יפס

אופן ההכנה:

לחמם תנור לחום בינוני גבוה.(190 מעלות)
לערב את המרגרינה והסוכר.
להוסיף ביצים ותמצית וניל ולערבב עד קבלת תערובת אוורירית.
להוסיף את הקמח,המלח והסודה לשתייה.לבחוש היטב עד קבלת תערובת אחידה.
להוסיף חבילת שוקולד צ´יפס (אופנהיימר, לא לשכוח:)


ונשאר רק לאכול עם המשפחה או החברים.

והנה תמונה (כמובן)