יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

שנה טובה ומתוקה-דבש!

התחלתי לצלם ילדים, (מותר לאחל בהצלחה!) הילד הראשון שצילמתי הוא בן דוד שלי, ילד מלא מתיקות וחן, שמחת החיים שלו והשובבות הילדותית הדביקה את כולנו, זו הייתה חוויה אדירה לצלם אותו, הוא שיתף פעולה כמו ילד טוב, אכל מהתפוחים, תקע בשופר, וממש התכונן לאלול...!
אני חושבת שזו הייתה התחלה מצוינת, ואני שמחה לבשר שאני כרגע מקבלת הזמנות לצילומי חוץ, אז מי שרוצה לצלם את הילדים לראש השנה ולהשוויץ לכל המשפחה והחברות זה הזמן, בקרוב אני יעלה לבלוג את המודעה שתפורסם בעיתונים, לבנתיים אתם הראשונים לדעת שאני יוצאת עם מבצע לכבוד ראש השנה, צילום של 10 תמונות + עיצוב למגנט/כרטיס שנה טובה מתנה, והכל רק ב-150 שקלים!
ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או במייל (shoshkaner@gmail.com) וכמובן גם בבלוג, השאירו תגובה עם הפרטים ואחזור אליכם.

שנה טובה ומלאת מתיקות!!

ותודה רבה לדודתי היקרה ולבן המתוק שלה!! היה לי כיף לצלם!!!