יום שישי, 9 באוגוסט 2013

בין הזמנים


אני לא רוצה לדבר על בין הזמנים שכולנו מכירים, בתקופה בה כולם לובשים כובע טמבל ונעלי ספורט ויוצאים לתור את הארץ לאורכה ולרוחבה, אני רוצה לדבר על הזמנים שלנו ביום יום, ועל אותן שעות של "בין הזמנים" אם קיים כזה דבר.
שאלתם פעם את עצמכם מה זה זמן? לי נראה שזמן הוא מין יצור שקוף ומהיר, שאנחנו כל הזמן רק מנסים לרדוף אחריו ולהשיג אותו, יש כאלה שהצליחו אבל רובם עדיין במרדף אחרי הזמן.

במרדף אחרי הזמן, השעון בתחנת הרכבת -הרצליה


































האם חשבתם פעם כמה זמן אתם מבזבזים למשל ביום אחד בהמתנה לאוטובוסים לרכבות, ברמזורים, בסופר, בתור לרופא, אם הייתם מחברים את כל אותן דקות הייתם מגלים שזמן רב נזל לכם מבין האצבעות, מה הייתם עושים בזמן הזה אם זה היה ברצף, ולא קטוע פה ושם, חלקכם היו מנצלים את השעה הזו למנוחה קצרה, חלק לקריאת ספר טוב ששוכן כבר חודשים במגירה, חלק ליציאה עם אחד הילדים, חלק לשעת פינוק שקיימת רק בחלומות, אז אולי הגיע הזמן לעשות את כל אותם דברים בין הזמנים? מה דעתכם לקחת איתכם את הספר ולקרוא בין לבין, אוהבים ליצור? זה הזמן לעשות את זה, כן ממש כמו הסבתא הסורגת באוטובוסים, תתחילו לקחת איתכם את כל אותם דברים שאף פעם לא היה לכם זמן אליהם ותמצאו להם את הזמן בבין הזמנים (אני יודעת שזה מדי הרבה זמן במשפט אחד :) תתקשרו לילד הקטן שכ"כ רוצה לדבר עם אמא שיחה אישית בלי שאף אחד יפריע, זה גם הזמן ללמוד עוד דברים, להוסיף ידע, להתקשר לכל אותם אנשים שבמהלך היום לא היה לנו את הזמן אליהם, אל תרדפו אחרי הזמן, פשוט לכו בקצב שלו ותראו כמה תספיקו.

את התמונה הבאה צילמתי בדרך לתחנת הרכבת, במקום להמתין תחת השמש הקופחת החלטתי לנצל את הזמן ולעשות את מה שאני אוהבת, עדיין הייתי צריכה להמתין (רכבת ישראל, אמרנו?)

בדרך לתחנת הרכבת, קחו את הזמן שלכם















































לסיום, אני רוצה לאחל הרבה הצלחה לכל הבחורים והאברכים שהשבוע התחילו את הזמן.























אשמח לתגובות הערות והארות, 

החודש יהיו הרבה דברים מעניינים  (בתקווה שיהיה לי זמן :) שווה להיכנס ולהתעדכן.

גיט שאבעס!