יום שישי, 18 באוקטובר 2013

החורף בשבילי

העונה הא-ה-ו-ב-ה עלי היא עונת החורף, כשהשמים מתכסים בעננים עבים וכהים אני יודעת שעוד מעט יבוא הגשם, הטיפות חודרות  לבית מכניסות את החורף לחדרים, לאט לאט נוצרות שלוליות ברחובות, העלים הירוקים מתרעננים ממים נקיים,מים מהשמים. הכול נהפך להיות רענן כל כך.
אני אוהבת את הצבע האפור של החורף, הוא מדגיש את הירוק של העצים, אני אוהבת את הקור של החורף הוא נותן לנו סיבה להתכרבל ולהתפנק, אני אוהבת את הצבעוניות של המטריות ברחובות...בשבילי חורף זו סיבה לשמוח.
אבל אני יודעת שיש דכאון חורף, ושבסיפורים המקרים העצובים קורים ביום גשום שאז השמים בוכים, יש כאלה שהחורף בשבילם זו עונה שהם מחכים שתעבור, זו עונה אפורה כל כך, עם לילות ארוכים שלא נגמרים..הכל חשוך, שחור.
כך נוצרו התמונות הבאות, בשבילי הן מסמלות את הניגודיות בחורף, יש כאלה שיראו את השחור ויש את הירוק, השאלה על מה אנחנו מסתכלים, כלל פשוט וחשוב לחיים, אבל לפעמים דווקא השילוב של שניהם הוא המשולם.

שיהיה חורף בריא ושמח וגיט שאבעס!

זו התמונה שהכי אהבתי, היא מסמלת הרבה...