יום שני, 11 בנובמבר 2013

דג מושט ברוטב עגבניות וחומוס

בין הרבה דברים שאני לא אוהבת, נמצאים גם הדגים, זאת אומרת אני מאוד אוהבת דגים ולכן אני נותנת להם להישאר במקום בו הם אוהבים להיות, אני לא יכולה לברוח לגמרי מדגים כי בין שאר הדברים שנתי אוהב נמצאים הדגים ואני משתדלת להיות אשת חיל ולהכין לו מטעמים שהוא אוהב, כך שאני פוגשת  מידי פעם בדגים הקפואים ומנסה לחשוב איך לתבל/לבשל/לאפות את הדג כדי שיצא טעים, אני לא יודעת איך זה יוצא כי אני לא טועמת, אבל אל חשש אני לא הולכת להרעיל כאן אף אחד אני משתמשת במתכונים טעימים מאוד, שהרבה אוהבי דגים למיניהם טעמו מראש כך שכדאי לכם לנסות את המתכון הבא של דודתי היקרה רחלי (חובבת דגים ובשלנית מצוינת).

אחרי כל כך הרבה פטפוטים, קבלו את המתכון:  

החומרים:

4 פרוסות דג מושט קפוא

4 שיני שום

1 גמבה

2 קופסאות רסק עגבניות קטנות

1 חומוס בשימורים

כוסברה ופטרוזיליה

תבלינים: פלפל ומלח

פפריקה מתוקה, כמון

תבלין לדג, פלפל שטה (לאוהבי חריף)

אופן ההכנה:


מטגנים קלות את השום והגמבה, בנתיים מולחים את הדג (לא על הצד של העור) מוסיפים רסק עם מעט מים ותבלינים, מניחים את הדג עם העור כלפי מטה מורחים מעליו מהרוטב ומוסיפים חומוס, כוסברה, פטרוזיליה ופלפל שטה, מבשלים על להבה בינונית כארבעים וחמש דקות.