יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

ארון מפתחות מעוצב

את הארון הזה קבלתי מתנה בפורים של שנה שעברה, אני אוהבת כל מיני ארוניות מעוצבות, אבל את העיצוב של הארונית שקבלתי לא אהבתי, לא התחברתי לצבע ולעיטור של הקפה, מיד כשראיתי את הארונית הזו ידעתי שיבוא יום ואעצב אותה לפי טעמי האישי, קצת אחר כך כבר עברנו דירה, והארונית הנחמדה נשארה בתוך הקופסה מחכה ליום שאשתמש בה, לפני קצת זמן הורדתי אותה מהבוידם, הסרתי שכבות אבק והתחלתי לעצב אותה בעיצוב שאני אוהבת, עיצוב שמשתלב עם כל שאר הדברים בבית שלי.


































כך היה נראה הארון לפני:



דבר ראשון צבעתי את הארון בצבע לבן שמנת, הצבע האהוב עלי, וכמובן שהורדתי את הכוס קפה שהיה מודבק בחזית


































לאחר יבוש מלא הדבקתי נייר לבן על החזית כדי שלאחר מכן הרקע לא יראה מתחת לבד שאדביק
ובחזית הדבקתי בד משבצות בצבע תכלת.


































כשהבסיס מוכן ניתן להתחיל לעטר לעצב ולהוסיף אלמנטים מעניינים ככל העולה על הדמיון,
אני הדבקתי עיטור מגבס שצבעתי אותו בצבע לבן עם נגיעות של כסף וחרוז פנינה לידית של הדלת.


































מה שנשאר זה רק לתלות את הארונית הנחמדה הזו...ואת זה אני לא יודעת לעשות:(