יום שני, 3 בפברואר 2014

מטבל זיתים

אני חובבת זיתים מושבעת, ולפתוח לידי קופסת שימורי זיתים זה מסוכן. פעם באחד הימים כשאני ואחותי נשנשנו זיתים שאלתי אותה למה לא עושים ממתק זיתים, היא אמרה לי לכי לחנות קני כמה קופסאות זיתים ויש לך ממתק.
לא מזמן יצא בסלי בטעם זיתים אחותי זכרה את מה ששאלתי אותה אז..והיא דאגה לקנות לי את הבסלי ולהביא לי "הנה משהו חשב עליך ועשה בשבילך ממתק זיתים" 
את הזיתים אני אוהבת טריים, יש מגוון רחב של זיתים שאני אוהבת אבל כולם חייבים להיות ירוקים. אין כניסה לשחורים.
כשאנחנו עושים קניות באושר עד אני נמצאת דבר ראשון ליד דוכן החמוצים ובוחרת כל מיני זיתים עסיסיים וגדולים, עד הקופה חצי קופסה כבר ריקה...ועכשיו כשאני כותבת כ"כ הרבה על זיתים מתחשק לי כמה מאוד.............!
לא באתי לספר על הזיתים שאני אוהבת (גם על זה..נהיה כנים) אלא לשתף אתכם המתכון טעים וקל של מטבל זיתים טעים טעים טעים!

זיתים עסיסיים וגדולים!
























החומרים:

1 קופסת שימורי זיתים

3 שיני שום

1 כף מיונז

שמן זית (שלא נשכח!)

אופן ההכנה:


מעבדים את כל הרכיבים באמצעות מעבד מזון או בלנדר ידני. למטבל סמיך יותר ניתן להוסיף עוד מיונז.


 מוציאים חבילת קרקרים מהמזווה ומתחילים לנשנש..


ולאכול ביחד זה תמיד יותר נחמד!
























עד כאן..ושבוע נפלא לכולם!