יום שלישי, 4 בפברואר 2014

שדרוג פלאפון

פעם לפני הרבה חודשים נאבד לי הפלאפון, ואז אמא שלי קנתה לי פלאפון חדש פשוט פשוט, הוא יכול לחייג ויכול לקבל שיחות, יש לו גם לוח שנה, וכל מיני צלצולים שמזכירים את המנגינות בסרטי טום וג'רי. הוא היה שחור שחור כיאה לפלאפון כשר. ואני רציתי קצת צבע לא הרבה, כשצבעתי בספריי כמה קופסאות שימורים חשבתי למה לא לצבוע גם את הפלאפון? הורדתי את המכסה ריססתי אותו בספריי ורוד ויפה, והפלאפון השתדרג פלאים! לא זה לא אומר שיש לו כל מיני אפשרויות טכנולוגיות בזה הוא נשאר אותו דבר, אבל כיף יותר להחזיק אותו, בכל אופן הוא חצי שחור חצי ורוד, ואני משתדלת לראות רק את הצד הורוד (בכל אופן השחור דבוק לי לאוזן)


































מאז הספקתי לצבוע עוד כמה פלאפונים ומגני סיליקון לפלאפון לעוד כמה שרצו לראות יותר ורוד..
























וכמובן שניתן לשחק עם זה יותר, לצבוע בורוד להמתין ליבוש מלא, ואז להדביק רצועות מסקנטייפ ולרסס שוב בלבן ולהוריד את הרצועות והנה יש לכם דוגמת פסים.