יום שישי, 21 בפברואר 2014

Who Moved My Cookies

זה לא סוד שעוגיות שוקו צ'יפס הן העוגיות האהובות עלי ביותר, אני אוהבת את המתכון הפשוט ועם כל זה הטעים ביותר של אופנהיימר (למתכון שכבר נכתב בעבר בבלוג ). יום חמישי הוא יום שבו אני משקיעה קצת בבית ולפעמים גם מוציאה את המיקסר ומכינה עוגיות טעימות או עוגה לשבת. היום החלטתי שאני מכינה כמה סוגי עוגיות (ומיעוט רבים שניים) וכשהתבנית הראשונה של עוגיות השוקו צ'יפס יצאה מהתנור לא יכלתי להתאפק והייתי חייבת לצלם את העוגיות איך שהן, מונחות על נייר האפיה חמות ומגרות במיוחד!
הצילומים המשיכו והמשיכו (בזוית כזו ואחרת) ועם המצלמה השניה נתי צילם אותי מנציחה את השוקו צ'יפס מלמעלה..(איזו תמונה! חבל שאי אפשר להעלות..) לפעמים מאחורי הקלעים מענין יותר מהקלעים עצמם.
























בין לבין רצנו לתנור לראות שלא יוצאות לנו עוגיות שחורות ושרופות....
כשחזרנו עוגיה אחת נעלמה.....
























אה..היא כבר נעלמה לפני כן (איזה מזל שיש תמונות!!) ובכן מודה באשמה, לא הצלחתי להתאפק ואכלתי עוגיה חמה ולוהטת...אני לא מותרת על הטעימות..

וכמובן למטרה שלשמה הכנו את העוגיות...ארזתי את העוגיות יפה בתוך קופסת פח ממוחזרת..סגרתי את המכסה..
ופתחתי שוב לאכול עוד עוגיה...ועוד אחת..אחרונה!
























ועכשיו אני אקח עוד אחת...אי אפשר לכתוב על עוגיות לראות תמונות ולא לאכול..

ואתם?


































לכו לאפות עוגיות...כי לי כבר לא נשאר.

גיט שאבעס!