יום שני, 7 באפריל 2014

לוח מגנטי מעוצב+מתנה לקוראי הבלוג


































בין ההכנות והניקיונות לפסח אני מוצאת זמן לעצב ולשדרג את הבית.
כשצבעתי כמה מדפים נזכרתי שיש לי בשקית מסגרת ישנה שקבלתי מאמא של נתי, רציתי לצבוע אותה בצבע לבן ולעשות איתה משהו ועכשיו זו הייתה הזדמנות מצוינת. היא נשלפה אחר כבוד מהשקית ועברה כמה שכבות של צביעה עד שהתקבלה מסגרת לבנה יפיפייה, אף אחד לא היה חולם שפעם היא הייתה חומה ישנה ולא שימושית.

לקראת פסח שדרגנו את חדר העבודה והמסגרת הלבנה העלתה לי רעיון ללוח מגנטי מעוצב לחדר.
המשכנו בסידורים ובניקיונות, כשאני מנסה למצוא השראה לעיצוב הלוח המדובר..עודי מנקה את ארון הבגדים והנה ההשראה נמצאה, יפה ומבטיחה!
















כבר למחרת, עיצבתי את הרקע, צבעתי אותו  בתכלת פסטלי, הוספתי נקודות לבנות וחיפשתי פרחים מתאימים...
לאט לאט, הוספתי עוד פריט ועוד פריט עד שקבלתי רקע מושלם.
חתמתי אותו במשפט שיהיה לי כיף לראות כל בוקר ורצנו לדפוס להדפיס...

כאמור, המסגרת הייתה ישנה ללא קרטון מאחורה, ולכן השתמשנו בקרטון, עליו הדבקנו את המגנט, על המגנט הדבקנו את הנייר בעזרת דבק סטיק. (הנמרח, לא אלו של המורות)
משאריות המגנט גזרתי מגנטים בצורת לב, עליהם הדבקתי בד (שוב בעזרת דבק סטיק, מורחים על הבד קצת דבק ומדביקים) על המגנטים הדבקתי מספרים כמנין ימי העבודה בשבוע, כל יום אני מצמידה פתק עם משימות לאותו יום, ובסוף היום או שזורקים את הפתק או שמעבירים ליום הבא, אני מקווה שאתם מאלה שזורקים.



























אז עכשיו החדר נראה נפלא, והלוח הוא רק התחלה לסט שאני מתכננת לעצב...(מקווה בעזרת ה' ליישם ולעצב)

אם גם אתם רוצים קצת לעצב בין ניקיון לניקיון הצטיידו בחומרים הבאים:

מסגרת לתמונה (ניתן בהחלט לשדרג אחת ישנה)

דפי מגנט

בדים ואביזרים לעיצוב המגנטים

דבק סטיק

רקע מעוצב

ולכבוד חג הפסח קבלו ממני מתנה* רקע מעוצב ללוח מגנטי להורדה חינם 
שימו לב אין להשתמש ברקע לשימוש מסחרי. לכל שימוש שונה מהשימוש לשמו הוא נועד יש לבקש אישור  במייל