יום שלישי, 22 ביולי 2014

עשה זאת בעצמך- מסגרות פתגמים


הפעם אני רוצה לשתף קצת על תהליך המחשבה ואיך מגיעה ההשראה ומאיפה..(תקראו לזה מאחורי הקלעים)

ההשראה נמצאת מסביבנו בכל דבר ודבר, היא קיימת תמיד, אבל לא תמיד אנחנו אלה שרואים אותה, וזה מה שנקרא כשאין לנו השראה, אנחנו נמצאים אז בתוך בועה אטומה (כן, יש כזה דבר) שפשוט חוסם לנו הכול.
אני הייתי בתוך הבועה הזאת  שבוע או יותר, יכול להיות שהמלחמה פשוט שיתקה אותי, אבל כשעזבתי לירושלים לאט לאט התפוצצה הבועה, ההשראה התחילה להביט אלי מכל מקום, ואני הבטתי אליה בחזרה, ואז ידעתי שחזרתי.

אני מאמינה גדולה מאוד בהשראה, וחושבת שכל אחד צריך מאגר להשראה ולרענן את המאגר בכל יום מחדש, השראה שואבים מכל דבר ודבר, ממוזיקה, מסיפורים, שירים, מאמרים, מגזינים, עיתונים, תמונות (סופר השראה) חנויות, אנשים (השראה מעולה) בתים, אוכל, כל דבר שאתם רואים תצלמו אותו במוח שלכם ותשמרו במגירה מיוחדת לעת הצורך.

כדי לראות את ההשראה אנחנו צריכים להרגיש אותה, כשאני הולכת ברחוב, אני מתבוננת סביבי, מקשיבה לשיחות, בוחנת פרצופים, בגדים, סגנון הליכה, טון דיבור, עוצרת להתבונן גם בדומם השקט, בטבע המופלא ושואבת המון השראה.

ודבר אחרון---כשיש לכם השראה ואתם בדיוק באמצע ליישם אותה, אף פעם אל תתנו למשהו לעצור אתכם, לא טלפונים, לא מיילים וכל דבר אחר שיכול פשוט לגרום לקצר שיהיה קשה להחזיר.

----לא הייתה לי השראה ליצירה, אבל השבוע הכרחתי את עצמי ללכת ולאסוף השראה.

והקופסה הזו הייתה התחלה של השראה:





באוטובוס, כשהיד שלי נאחזה חזק ברצועת הגומי האפורה, ואני התנדנדתי קדימה ואחורה, עלה הרעיון.


































אני חובבת של אמרות חכמות על החיים, ויש לי אוסף (עוד אוסף שלי)
והרעיון הוא פשוט לראות את כל אותם פתגמים בצורה מעוצבת, יפה ומעוררת השראה :)

מה צריך כדי שגם לכם יהיה כזו מסגרת בבית? ..או לפחות דומה לה..

החומרים:

מסגרת קרטון ממקס-סטוק (ממש כמו שרואים בתמונה) עולה 5 ש"ח ליחידה.

צבע אקרילי לבן

צבעים אקריליים צבעוניים (אפרסק, תכלת, צהוב) 

מכחולים 

אביזרים לקישוט

מספריים

דבק חם

דבק סטיק

----

מתחילים!

דבר ראשון מדפיסים את זה: 

----שימו לב! נועד לשימוש פרטי בלבד...(יודעת שזה מובן אבל רק להזכיר:)



















להדפסה לחצו כאן


















להדפסה לחצו כאן



















1. צובעים את פנים המסגרת בצבע לבן ( צריך לפחות 2 שכבות, יש להמתין לייבוש בין שכבה לשכבה)
צובעים את המסגרת בצבע שבחרתם.




2. ממתינים לייבוש מלא.

























3. צובעים בשכבה נוספת (במקרה וצריך)



































4.  מדביקים את הדף המעוצב למסגרת

























5. מקשטים בצדפים, או בכל אלמנט אחר שיכול להתאים.

---את הצדפים הדבקתי באמצעות דבק חם, שימו לב כאן צריך עזרת מבוגר (במקרה והילדים מכינים את זה) יש להדביק את הצדפים בזהירות.

















































































כמובן שניתן לעצב לבד פתגם שאתם אוהבים, ניתן גם לתת לילדים לעצב ידנית משהו יפה ומקורי.


































----המלצה שלי, הכינו מסגרת כזו למי שאתם רוצים להפתיע, לומר תודה או סתם לפנק:)
















































----

מקווה שאהבתם.

אשמח אם תשתפו בתוצאות כאן

ותשאירו מילה קטנה..זה ממש כאן למטה: