יום שני, 25 באוגוסט 2014

יומולדת 2 לבלוג! פוסטים מיוחדים לחגיגות!

זה קרה לפני שנתיים, כשנתי נתן לי את הרעיון לפתוח בלוג. "מה אני אכתוב שם?" שאלתי אותו בתמיהה, "קודם תפתחי את הבלוג, תכתבי על הקירות שעיצבנו..אח"כ נראה אני בטוח שיהיו לך רעיונות" אז איזו היא אשה כשרה העושה רצון בעלה, פתחתי בלוג מייד אחרי שחזרנו מהחופשה הראשונה שלנו, אז בצעדים הראשונים עדיין לא ידעתי לאן הבלוג יגיע, הייתי אז גרפיקאית צעירה וחשבתי לפתוח בלוג על עיצוב גרפי, להביא עבודות שלי, לכתוב פוסטים מיוחדים על עיצוב, לאט לאט במשך הזמן השביל שלי התפצל לעוד כיוונים, גיליתי שאני אוהבת צילום (ועל זה לבד צריך לכתוב פוסט שמוקדש כולו לנתי בעלי היקר שגילה את זה אצלי) התאהבתי באמנות, ביצירות, ופתאום המגירה בסטודיו התמלאה בהרבה הרבה חומר לבלוג, כבר לא הייתי צריכה לחשוב שעות ולפעמים ימים שלמים על רעיון לפוסט, הרעיונות רצו, לא הספקתי לפרסם את כל מה שרציתי, והמגירה עדיין עמוסה בחומר שעוד יתפרסם באחד מהימים...
הבלוג צעד יחד איתי בשינויים שחוויתי ושעברתי במשך אותן שנתיים, אתם קוראי הבלוג הייתם איתי, עודדתם, יעצתם, הערתם, וכל התגובות שקבלתי דחפו אותי עוד ועוד, עברתי הרבה בשנתיים האלה, ואתם הייתם חלק מהכול.
רגע----אנחנו לא נפרדים כן? זה רק סוג של מונולוג קצר, נאום יום ההולדת....
מה קרה בשנתיים האלה?--המון.
אבל לפני שנספר בואו נתחיל לחגוג קצת.

אז איך חוגגים יום הולדת?

דבר ראשון מכינים עוגה, אין יומולדת בלי עוגה!

לכל גיל יש עוגה מיוחדת.

עוגת שוקולד עם הרבה קצפת לילדים.

עוגת בצק סוכר מפוארת לתחילת גיל העשרה.

עוגת תפוחים לגיל 17 (כשמתחילים דיאטה)

עוגת שכבות מושקעת לגיל 18

עוגת אירוסין+יום הולדת (לחסכון) בגיל 20

ואז מגיע הגיל שאתם קונים לעצמכם עוגה מהקונדיטוריה, ואחרי שאתם מסיימים לאכול אותה אתם מתבכיינים על הקלוריות. (זה קורה בגיל 20...וזה גיל ללא מוצא...)

עוגת שוקולד עם הרבה הרבה קצפת (בגיל שמגיע המשבר הזה שכבר לא אכפת לכם מדיאטה ובריאות)

עוגת פירות יער- בגיל שאתם הכי אוהבים שהחיים מאושרים והכול הכי טוב שיש (זה קורה כל שנה)



החומרים: לתבנית עגולה בקוטר 26 סנטימטר

7 ביצים

1 כוס סוכר

1/4 כוס שמן

1/3 1 כוס קמח תופח

1 שקית אבקת אפיה

1/3 כוס מים פושרים

אופן ההכנה:

להקציף 7 חלמונים עם חצי כוס סוכר, להוסיף שמן, קמח אבקת אפיה ושליש כוס מים ולערבב.

בקערה נפרדת להקציף 7 חלבונים ולהוסיף חצי כוס סוכר.

לאחד את שתי התערובות בתנועות קיפול עדינות.

לאפות בתבנית עגולה בחום בינוני 180 מעלות, להוציא כשהעוגה מוכנה (לנעוץ קיסם במרכז העוגה ולראות שהוא יוצא יבש) ולקרר.

לחצות את העוגה לרוחב, להבריש שכבה אחת בסירופ של מי סוכר (מבשלים חצי כוס מים עם 5 כפות סוכר) למרוח קצפת מוקצפת בתוספת פודינג וניל, לפזר פרוסות דקות של פרות יער.

לכסות בשכבת עוגה נוספת המרוחה בסירופ סוכר, (מלמעלה) לצפות בקצפת למעלה ובצדדים, להצמיד את הבישקוטים מסביב לעוגה ולקשט בפרות יער שלמים.



































את המתכון לעוגה הנפלאה הזו קבלתי מתמי קונדיטורית ושפית מעולה (תמי תודה ענקית!)
 להזמנת עוגות מעוצבות לאירועים וימי הולדת 057-3125656
























וכמו בכל יום הולדת ----יש גם מתנות (והרבה!)

בכל פוסט אני אתן מתנה אחת, שימו לב שתוקף המתנה הוא עד שבועיים מיום קבלת המתנה!

המתנה הפעם: חוברת המתכונים "הפסקת אוכל" ב-55 ש"ח בלבד.

בתוקף עד י"ג באלול 



>>> בפוסט הבא---מעצבים ומקשטים ליום ההולדת