יום שני, 17 בנובמבר 2014

הימים הכתומים באים....






















































































האמת, לא חשבתי שאני אכתוב בשבועיים הקרובים, אבל היום באמצע עבודה החלטתי שאני עוזבת הכול ומצלמת קצת, מצלמת משהו שאני רוצה, לא ללקוח ולא לאף אחד אחר, סתם לצלם את מה שאני מרגישה עכשיו.

מה הרגשתי? הרגשתי צורך עז לשתות מיץ תפוזים סחוט, או יותר נכון לצלם אותו.

אני אגלה לכם משהו קטן על עצמי, אני לא אוהבת פירות, אפילו לא פרי פשוט כמו "אפרסמון", אבל יש פרי אחד שאני פשוט אוהבת---ניחשתם נכון! התפוז הוא אחד מהפירות הכי הכי טעימים, בשבילי בכל אופן, ויותר מאת הפרי עצמו אני אוהבת את המיץ שלו.

בשבילי כוס מיץ תפוזים סחוט טרי הוא פינוק מושלם, ממש כמו לאלה שאוהבים קפה ועוגה, או סיגריה ואקסל, יש לי חלום שיהיה לי עץ תפוזים בחצר (קודם צריך חצר..) ושכל בוקר יהיו לי תפוזים מהגינה מהם אני אכין מיץ תפוזים עסיסי, להתחיל את הבוקר עם כתום זה פשוט סגולה ליום כתום, יום שמח ועליז, יום אופטימי ומאושר.






































לא יודעת למה תפוז מתקשר עם חוף ים ושמשיות, בעיקרון תפוז הוא חורפי, פרי שאמור להצטלם עם מעיל ומגפיים,
אבל תודו שהכתום הקייצי הזה לא משתלב עם האפור החורפי, הרבה יותר פוטוגני לצלם אותי קייצי ביום חורפי.






































אז בואו ונצבע את הימים הבאים בכתום, בורוד או באדום, העיקר שבתוך האפור החורפי תשתדלו לשים כתם צבע אחד זרחני, צבע שיאיר את היום ויהפוך אותו למעניין ומקורי יותר!

***

אם יש משהו שהולך לשתות עכשיו קפה במקום מיץ תפוזים,
 זה הדדי, אני הולכת לשתות מיץ תפוזים במקום קפה:)

--------------ולאלו שהולכים לסחוט כמה תפוזים, היום הכתום שלכם מתחיל עכשיו!------------------------------------