יום שלישי, 3 במרץ 2015

מתחפשים בסטודיו---פוסט פורים חגיגי:)

שלום חברים, הגיע הזמן שאציג את עצמי.

זאת אני:)






































היה קצת חשוך כשהצטלמתי, אבל בסדר אני רגילה לתמונות יותר גרועות (רב קו, תעודת זהות..)

יום אחד יצא מהארון מר סימילאק, הוא שוכן שם הרבה זמן מחכה שאעשה בו משהו שימושי יותר מקופסא ריקה, הוא קפץ כל הדרך למטבח ופגש בי שם, מרחרחת אחרי דבר מאכל..(לא מצאתי, אם זה מעניין משהו, תמיד יש את אלה שבאמצע סיפור שואלים על הפרט הכי פחות חשוב...) הוא קפץ על השולחן והביט בי במבט של "תרנגולת בבני אדם".

בעצם, למה שאני אספר את זה כך בצורה משעממת, בואו תראו בעצמכם מה היה...

לפני כן >>>> מומלץ להוריד את התמונה כדי שתוכלו להגדיל












































































האמת שסימילאק הכריח אותי לעשות את זה, לא היה לי הכי הרבה זמן, אבל האמת? היה כיף! היה לנו זמן איכות ביחד!
במיוחד שלא אני הייתי צריכה להכין את התחפושת...

אבל כן את העוגות!

תסכול.

לא היה לי כוח להכין עוגות, לא קורה לכם שאין לכם כוח? שמצידכם לקנות מיץ תפוזים של פריגת עם עוגה של אחווה (מה שמחלקים בכותל בשבועות) לי זה קורה.

אבל לא נעים להביא משלוח מנות כזה...במיוחד שבעלי היקר רמז לי שכבר אין עוגות בבית. (למה בדיוק קיימות המאפיות?)

אז ביום שישי קראתי לחברה והכנו עוגה.

חה! זה נשמע עוגה מסובכת, חברה וכל זה...

אבל זה עוגה קלה שאפשר לתת לילדים להכין אותה.

רק שיותר נחמד להכין ביחד, מה לעשות שסימילאק לא התנדב אז לארח לי לחברה.

אז הכנו עוגה שיש בה קצת מיץ תפוזים (לא אוהבת עוגת תפוזים! את התפוזים תשאירו למיץ)

אז, אם יש לכם כוח אתם במקום הנכון וגם אם לא...

קדימה----------






































מה שצריך זה תפוז אחד (אבא שלי מביא לי כמה כל מוצ"ש)

קמח, ביצים..יודעים מה? נביא לכם מתכון!

למרות שצריך להיות כאן "והפוך הוא" וכל אחת או אחד אמורים להעלות מתכון מתאים לבלוג >>> אבל לא נהיה רעים.

בכל אופן "אורה ושמחה ליהודים" (לא משנה הסדר, כן?)

אז כך:

7 ביצים מופרדות

1 כוס סוכר

1 כף שמן

2 כפיות תמצית וניל

חצי כוס מיץ תפוזים סחוט טרי (יש הבדל בין קנוי לטרי, לא נכנסת לזה עכשיו)

1/4 כפית מלח

1 כפית אבקת אפיה

1 כוס קמח

מוכנים?

יש את כל החומרים?






































טוב.

כך זה הולך: מפרידים את הביצים, מקציפים חלבונים בנפרד (בקערה נפרדת)

שמים את החלמונים במיקסר , מקציפים את החלמונים ומוסיפים סוכר בהדרגה ממשיכים להקציף עד שנהיה צבע צהוב בהיר.

(אל תהיו דייקנים בצבע..יש הבדל בעיניים, במיוחד אחרי סיפור השמלה, מי שראה כחול שחור אני סומכת עליו, מי שראה זהב לבן, שישאל את מי שראה כחול שחור אם הצבע בהיר..מוזר הזהב לבן הזה, מאיפה זה צץ?)

מוסיפים את שאר החומרים בהדרגה...מקציפים קצת ואז מוסיפים את הקמח האבקה והמלח...

אחרי שהכול מעורבב טוב, מוסיפים את החלבונים בתנועות עטיפה (אף פעם לא הבנתי איך עוטפים חלבונים ועיסות...)

זהו.

עקרונית זה מוכן.

מה שנשאר זה לאפות.

יו----------שכחתי לכתוב, חיממתם תנור? אם לא תחממו עכשיו ל-160 מעלות.

יוצקים את התערובת לתבניות מאפינס אישיות, ממלאים כ-3/4 תבנית, או חצי...איך שמתחשק לכם (הר סיני או הר חרמון)

שמים את המאפינס בתבנית (שלא יטפטף ישירות על התנור שניקיתם) ואופים...

חצי שעה--כל הסיפור הזה.

אבל תכניסו קיסם כדי להיות בטוחים.






































התמונה פה עם צבע דהוי----אבל עזבו לא נתעכב למה הבלוג מעלה את זה כך..

זה דווקא יפה, לא?

אחרי שזה יוצא מהתנור אוכלים כמה >>> כמה? אני אכלתי 2 נראה לי, הייתי חייבת להשאיר לצילומים ולהורים:)







































זה פשוט טעים! אוורירי וקליל--וגם מזכיר את פסח. לא יודעת למה.

זהו.

כמובן שעוטפים כמו בקומיקס, מכינים משלוח מחופש לתפוז ממש כמו שעשינו ושלחים ל"מטרנה"!

שיהיה חג פורים שמח ומבדח עם הרבה אהבה ואחווה בין כולם---אל תשכחו שזה הרעיון של משלוחי המנות בסופו של דבר.

היה לי כיף כאן, מקווה שגם לכם,

מקווה שלא שכחתי כלום.

אה, כן שכחתי.

השנה היו סדנאות מקסימות לעיצוב משלוחי מנות, המשתתפות נהנו מאוד! מחכה לראותם אתכם שנה הבאה...
אנחנו מתחדשים כל שנה, ובסדנה היו עיצובים שאין כאן! מה לעשות.....

אז, אני זזה לארגן את כל הבלאגן.

פורים שמח--סופי!

אחרי פורים יהיה פוסט על התחפושות והמשלוחים (אל תבנו יותר מידי, נראה לי אני אקנה קליק ויין)

פורים שמח--סופי סופי.

הלכתי.






































זאת אומרת הלכנו.

פורים שמח--חה! פעם אחרונה.

תכתבו כאן תגובות לסימילאק--הוא מחכה לפידבקים ממכם...