יום שלישי, 28 באפריל 2015

הגיל הכי לא מעניין

24 זה לא גיל מעניין,
לא 20 שאת כבר גדולה
ולא 25 שזה חצי יובל,
סתם גיל משעמם.

בגלל שזה משעמם,
השנה את חייבת
לנגן על תווים
לקנות ג'יפ פתוח
ולגדל תוכי מדבר.


בגלל שזה לא גיל מאתגר,
את צריכה לנסות לבשל במיה עם כורכום
ולכבס על פליה ופרימוס
לישון על הרצפה
וללכת יחפה
בטוח שאחרי שנה כזאת תבואי לגיל שלי
בוגרת ומאתגרת,
כמוני!!!‬

זו הברכה שאיחלה לי חברתי לרגל יום ההולדת,
בתוספת של מתנה תוצרת בית,
השם שלי עשוי ממנקה מקטרות מלופף בשאריות של בדים,

מתנה ממש נחמדה מלאה בהרבה השראה לשנה שתגיע,
אז הנחתי את השם האפור- ירוק ברווח שיש בין המסך לשולחן,
כך אני רואה איך קוראים לי במשך כל היום,
אני מקבלת תזכורות לגיל שלי,
ולמה שאני אמורה לעשות השנה.

להיות מעניינת.

השתדלתי להתחיל את היום הראשון שלי בגיל המשעמם במשהו קצת מעניין,

לומר לכל מי שהתקשר לשאול מה אני רוצה ליומולדת 
שאין לי מושג ולא משנה לי מה,
לסרב להצעות לצאת ולחגוג,

והדבר הכי מעניין היה לנסות להכין עוגה משעממת,
לגלות שהחלבונים לא הפכו לקצף, 
לעזוב את המיקסר ולהיכנס למיטה,
עם הרגשה שכך בעצם מתחילה השנה החדשה,

בסוף יצאה עוגה,
גבוהה ותפוחה,
הרכבתי אותה כמו מגדל פיזה,
משחתי אותה בקצף לבן גבוה,
היא כמעט נפלה ורק בזכות מכת קור היא התייצבה,

הבאתי את החברה שלנו,
המצלמה,
אמרנו צ'יזזזזזזז ארוך ארוך
וכך בעצם התחלנו לחגוג!



מה שהכי מרגש אותי ביום הולדת זה השנים שעברו, שהן בשבילי כמו מתנה גדולה שנארזת כל שנה מחדש בסרט ענק עם ברכה לעוד שנה נפלאה.

יום ההולדת הוא עוד מתנה גדולה ארוזה ואטומה, היא מנצנצת וצבעונית, נראית קסומה ומבטיחה,
בתוך הקופסה הגדולה נמצאות עוד הרבה קופסאות קטנות, עטופות בסרטי זהב,
כל יום אני פותחת מתנה אחת, כל מתנה שונה, מתאימה ליום שלה,
ביום שנראה מעייף יש במתנה הרבה כח ומרץ,
ביום שנראה קצת עצוב ומדכדך יש במתנה שמחה וחשק,
ובימים שנראה שהכול לא הולך יש מתנה עם הרבה אמונה,

כך כל יום יש לי עוד מתנה ועוד מתנה,
וזו המתנה הכי נפלאה שיש!

אז תודה לה' ששלח לי כל יום מתנות קטנות ויקרות,
תודה על כל השנים,
ותודה על השנה שהולכת להיות,


בעזרת ה' יהיה מעניין, נשתדל כך:)
והבלוג יתעדכן בתדירות קצת יותר גבוהה

כמה פוסטים כבר במהלך כתיבה וצילום ומקווה שיעלו בקרוב מאוד

מחכה לכולם!