יום ראשון, 10 במאי 2015

תותים בקיץ :)


יש אותם במקפיא של הסופר, הם אומנם לא מריחים כמו תות טרי, וחסר את הצבע האדום הטרי של התות,
וגם אין עלה ירוק שמשלים את הצבע האדום.
אבל יש תות וטעם תות וזה מה שחשוב, במיוחד כשרוצים שייק קריר ורענן לימים החמים והלא כ"כ רעננים של הקיץ...

מה הערך הבריאותי של תות? מבדיקה קצרה בויקי-- תות השדה מהווה מקור טוב לוויטמין C, לוויטמין A ולוויטמינים מקבוצת B. הוא עשיר באשלגן, ברזל וסידן ודל בקלוריות: 26 קלוריות ל-100 גרם תות-שדה.

אז קדימה בואו נכין שייק תותים מרענן:)






































מה צריך?

ללכת לסופר ולקנות תותים ואוכמניות.
אה, וגם יוגורט
חלב
סוכר וניל
וטיפלה דבש (אולי נשאר לכן מאיזה חג?)

ולכמויות המדויקות: (לי יצא מילקשייק ל-2 אנשים, אבל יכול להיות שלא שמתי מספיק תותים בכוס:)

2 כוסות תותים קפואים

1 כף אוכמניות קפואות

1 כף דבש או סילאן

1 חבילת סוכר וניל

2 כפות יוגורט 3%

1/2-3/4 כוס חלב

אופן ההכנה:

מערבבים את הכל החומרים במעבד מזון, לשייק נוזלי יותר ניתן להוסיף עוד חלב.

מגישים קר.

אז קיץ בריא ושמח--ולמרות שתות הוא פרי חורפי הוא מתאים מעולה לקיץ!
איזה כיף שיש מקפיא:)