יום ראשון, 12 ביולי 2015

תוספות מהירות הכנה

הפעם אני מביאה מתכונים קלילים ומהירים לתוספות לארוחת צהריים או סתם לנשנוש קל במהלך היום, 
כשאשה לבעל שאוהב מאוד מאוד תפוחי אדמה (ומצדו שכל יום יהיה תפוח אדמה ---רק חייב כמובן מתכון מעניין אסור שזה יחזור על עצמו) אני מגלה את עצמי אוספת מתכונים של תפוחי אדמה, כל סוגי המתכונים העיקר שהירק הזה נמצא בפנים.

לפעמים כבר אין לי רעיונות----

ואז יום אחד נתקלתי במתכון המקסים הזה של אביגיל מייזליק המוכשרת והמדהימה, מתכון פשוט וקל לתפוח אדמה בייתי טעים במיוחד! (המתכון נמצא בספר "טעם של בית") (אני ראיתי אותו בבלוג של מרילין איילון)






































לא היו לי הרבה תפוחי אדמה בבית אז הכנתי ממה שהיה, זה עוד לא הספיק לצאת מהתנור והכול נגמר:)
אז הלכנו לקנות עוד תפוחי אדמה והכנו נגלה שניה...







































החומרים:

שמונה מאות גרם תפוחי אדמה קלופים חתוכים לקוביות

ארבע כפות עשבי תיבול קצוצים: (אם אני לא טועה אני שמתי כוסברה ותימין, אח"כ הוספתי עירית קצוצה)

שתי כפות שמן זית

ארבע שיני שום כתושות

מלח פלפל

שלוש כוסות מרק ירקות (אני הכנתי מאבקת מרק בצל עם מים חמים)

אופן ההכנה:

מערבבים את תפוחי האדמה עם השמן זית, עשבי תיבול המלח והפלפל

מסדרים אותם על מגש אפיה בשיכבה אחידה

יוצקים את המרק לתבנית ואופים כ- 50 דקות עד שרוב הנוזלים מתאדים ותפוחי האדמה רכים מאוד וזהובים

























הטעם מיוחד---
והתפוח אדמה יוצא זהוב, רך, טעים ועסיסי!
מה שנשאר זה לאכול:)
 





































-------------♥----------------------------------------------------♥------------

גם אני אוהבת כל מיני ירקות, ואני מאוד אוהבת לשלב קישואים בפשטידות, לביבות וכיוצא בזה...

אז הנה מתכון קליל ונחמד לליבות קישואים פרווה, מה שעושה אותן אווריריות זה הפטריות.

טעים כבר אמרנו?







































אז קדימה להכנה

החומרים:
3 קישואים בינוניים

חצי סלסלת פטריות

1 בצל בינוני

1 כף א. מרק בצל/פטריות

2 ביצים

3-4 כפות קמח (להוסיף לפי הצורך)

מלח, פלפל,

עירית קצוצה

פטרוזיליה קצוצה

אופן ההכנה:

מגררים את הקישואים והבצל במגררת, חותכים את הפטריות לקוביות קטנות, מוסיפים את שאר החומרים.

מחממים שמן במחבת, יוצרים כדורים שטוחים בידיים רטובות ומטגנים משני הצדדים עד להזהבה.

ניתן להגיש עם גבינה בצד.






































אל תשכחו את השתיה, ואת המנה העיקרית--------
ויש לכם ארוחה!






































כך הקטנים רואים את זה........






































אני הולכת לבדוק מה עם המרק שלי שמתבשל לו בסיר....(אני רעבה!!!) בפרט כשאני כותבת על אוכל...

להתראות בנתיים.