יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

רחוב האמן---אומניות פותחות דוכנים!

היה לי חלום לארגן קבוצה של בלוגריות חרדיות מתחום העיצוב, האומנות והבישול וביחד ליצור שיתופי פעולה, אתגרים, תחרויות, סדנאות ועוד...החלום השתנה קצת כשגיליתי שלא הרבה כותבות בלוג ולא כולן יודעות איך וכיצד להתחיל.
מחלום של ארגון בלוגריות חרדיות התוכנית השתנתה לאתר שיאגד אומניות ויוצרות יחד, עם הרבה עזרה של חברות מיוחדות התגבשה התוכנית והרחוב הוקם:) 

תודה ענקית לשבי צטרון היקרה בעלת הבלוג שבשבת שהקשיבה לכל החלומות שלי, שדחפה אותי ליישם וכמה שיותר מהר, שישבה איתי בשעות הקטנות של הלילה לחשוב על שמות לאתר, על עיצוב, על לוגו, והכול היא עשתה בשמחה ובפשטות, אני הלכתי לישון אחרי שעות של תוכניות וקמה בבוקר ומגלה במייל לוגו מדהים ואיורים מתוקים, אז בזכותה האתר נראה כ"כ נפלא! 

תודה רבה לדסי המדהימה בעלת הבלוג אלבומים שלמרות כל העיסוקים הרבים שלה היא מצאה זמן להסביר לי איך לבנות את האתר, הקשיבה לכל השאלות המוזרות שלי, שלחה לי טיפים ויעוץ בכל הנושא שקשור לבניית האתר ותפעולו וזה שהוא עכשיו מוכן זה בהחלט בזכותה:)
תודה לכל האומניות שהצטרפו לאתר שלולא הן לא היה אתר:)
תודה לכל הפידבקים ששלחתן, הייעוץ, התמריצים, שפשוט נתנו לי את הכוח לשבת על זה עוד ועוד כדי שהאתר יצא לפועל.
































אז מה זה האתר הזה בכלל?

רחוב האומן הוא רחוב צבעוני מלא בהשראה, אומנות ויצירה. ברחוב פזורים מגוון דוכנים כל אחד ססגוני יותר מהשני, דוכן רקמה וסריגה, דוכן עיצוב וחידוש הבית, דוכן אומנות ויצירה, יש גם דוכני בישול וקונדיטוריה, פינות השראה מקסימות, בין הסמטאות תגלו גם את הציירות ובלוח המודעות תוכלו לקרוא קטעי ספרות ושירה.

הכניסה היא חינם, ההנאה היא שלכן ושלנו גם, אתן מוזמנות לשוטט ברחוב, לקרוא מדריכים נפלאים ליצירה ולהתחיל ליצור בעצמכן יצירות פאר

רוצות לדבר ישירות עם האומניות? כנסו לדף הפרופיל שלהן הכירו אותן קצת יותר וצרו איתן קשר, הן ישמחו לעזור במקרה הצורך וגם קצת לפטפט

מוזמנות לבקר כבר עכשיו>>> https://haomanst.wordpress.com/

ולשאלות לגבי חסימה:
בנתיב זה פתוח למי שנמצאת בהגדרה של גרפיקה ואומנות כל השאר יש לבקש שיפתחו ויפתח לכן כולל תמונות.
ברימון פתוח ברמה גבוהה, כולל תמונות, למי שלא פתוח ניתן לשלוח בקשה ויפתחו, כנ"ל באתרוג וכל שאר החסימות.

לכל מקרה של בעיה אשמח לשמוע כדי לתקן ולשפר.

האתר יתעדכן בעז"ה כל שבוע במגוון פוסטים מיוחדים בנושאי עיצוב, אומנות, בישול וקונדיטוריה, ציור, ספרות וכתיבה.

מחכה לשמוע תגובות----האמת כולנו מחכות, כל אמנית השקיע הרבה בכל פוסט והאתר יהיה בעל רמה גבוהה עם חומר מקצועי במיוחד בשבילכן

תהנו!