יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

קחו לכם הפסקה ♥

אני לא יודעת איך נראית ההפסקה שלכם, יכול להיות שהיא כוללת מלפפון, גבינה ושיחת טלפון, אולי כוס קפה וסיגריה, או שההפסקה שלכם נועדה לכמה תרגילים שישחררו את הגב הדואב, אני משערת לעצמי שההפסקה לא נראית כמו ההפסקות שלי...

כי כשאני לוקחת לעצמי הפסקה מהעבודה זה אומר הפסקת צילום:)

זה מתחיל בחשק שעולה ומטפס ומטפס----לצלם דחוף! אני מרגישה שאני כבר לא יכולה לשבת על הכסא, אז אני קמה ומתחילה לשחק עם החברים הטובים שלי, מיסטר תאורה ומיסיס מצלמה....

כדי לשחק לא צריך שף שיבשל לכם מנה עסיסית, מספיק שום יבש, קליפת בצל, עגבנייה ששוכבת במקרר ו...גם דגנים שנמצאים מעל המקרר ומתחשק להם לצאת למסע דוגמנות מיוחד.


























אז איך מתחילים?

בוחרים קערה נחמדה, משטח יפה ומתאים, מכוונים תאורה ומתחילים לצלם.
במקרה שלנו בחרתי לשים את התאורה מאחורה, השתמשתי בתאורה עם סופטבוקס, גיליתי שהאור מידי חזק
אז שמתי בד לבן על הסופטבוקס לריכוך. הרעיון כאן הוא ליצור תאורה רכה שמחקה גם תאורת חלון.
את אותו דבר תוכלו לעשות גם עם חלון מאחור, רק שתצטרכו חצובה:)
לאט לאט תגלו מה אתם צריכים לשפר, הנה כאן אני רואה שחסר לי אור מקדימה. מה עושים?
מוסיפים רפלקטור לבן שיחזיר לי תאורה רכה ונעימה.

ככה זה נראה בהתחלה






































אחרי שהוספנו רפלקטורים איפה שצריך, מתחילים להוסיף אביזרים לאווירה....
לבנתיים הקרנצ'ים החמודים רצו תמונה מקרוב שיראו איך הם משתוללים בצלחת:)












































































משנים פה ושם עד שמגיעים לתוצאה שרוצים...
אני תמיד מצלמת בכמה אופציות וזויות, נכון שבסוף תהיה תמונה אחת שאותה נתלה על המקרר, 
אבל תמונות נוספות מוסיפות יופי לסיפור...אז אל תוותרו עליהן.







































סיימנו?

יצא מקסים, תמונה שלא צריכה אפילו לא תיקון אחד, מושלם:) 


























אבל, היי יש עוד תמונות מתוקות תוסיפו אותן לסיפור ההפסקה שלכם ♥
















































































































ותודה לקרנצ'ים החמודים על שיתוף הפעולה! הייתם עשר:)


























רגע.

אם אין לכם קרנצ'ים? קחו עגבנייה.
אבל לא כמו שהיה אצלי במקרר..בכל אופן העלה הירוק למעלה חסר...


























בהצלחה ותהנו בהפסקה!

שניה, אני יודעת איך נראית ההפסקה שלכם, קריאת פוסט בסטודיו שלי..יש!