יום חמישי, 15 באוקטובר 2015

בייבי פוסט ♥♫♪♥ ברוכה הבאה שירה ברכה יקירה!

שמעתי קול בכי, הרגשתי אותה עלי, רועדת, אחרי מסע ארוך היא כאן.
זה היה הרגע הכי מרגש, רגע שלא ניתן לתאר כמה חיכיתי לו, ואחרי תהליך לידה ארוך במיוחד
היא כאן. הגיעה לאוויר העולם.
הפעם היא עלי.
ואני בתוך אפיסת כוחות ממלמלת "מזמור לתודה" אני חיה, היא חיה.
אני בריאה והיא בריאה.
וזה מה שחשוב. שכל התפילות של תשעת החודשים ולפני...התקבלו עוד יותר ממה שביקשתי ורציתי.

היא טהורה, מלאכית קטנה. חלקה ויפה.
עטופה, מתבוננת בי בעיניים סקרניות.



























"ברוכה הבאה לעולם, ביתי היקרה"



את השיר "נשמלה" שמעתי לילה אחרי הלידה, הדמעות שלי זלגו ללא הפוגה
היא הייתה גם יחד עם המלאך.
ובזמן שכאב, כאב כ"כ. היא לא רצתה לבוא לעולם...
ובסוף..
היא ראתה את הקדושה, את הטוהר.
היא הגיעה.

ואני תפילה שתישאר כך, טהורה, תמימה, שתרצה רק טוב, רק קדושה כמו אז...
עם המלאך.

היא נולדה בי"ג בתשרי. בשבת בלילה...
השבת שלפני סוכות.

אני ידעתי מזמן, עוד כשהייתי ילדה קטנה, שתהייה לי בת שאקרא לה שירה.
לא ידעתי שהיא תיוולד בזמן שהשם גם יתאים ויתקשר לפרשה...

את השם השני נתתי לבעלי לבחור:)

וכשהוא אמר לי את השם ברכה, הרגשתי שזה בהחלט מבטא את מה שאנחנו מרגישים,
שירות, ברכות והודאות לה' יתברך על המתנה הנפלאה שקבלנו בשבת.
זה גם התקשר נפלא לפרשת "וזאת הברכה" ושירה ברכה שלנו היא ברכה לנו ולכל המשפחה..:)


אז. היא הפכה אותי לאמא.
ואת בעלי לאבא.

נהיינו מזוג צעיר לזוג הורים, והתואר הזה בהחלט עושה לי טוב...

כיף לקום בבוקר ולראות תינוקת קטנטנה שוכבת לצידך,
להתבונן בנסיכה האצילית שלי, להרגיש את הנשימות שלה,
להסתכל לה בעיניים הטהורות, לחייך חיוך רחב כשהיא מחייכת,
היא גורמת לי לצחוק, לאהוב, להרגיש אותה חזק, לפנק, 
היא מכניסה אותי לבועה ורודה שלה ושלי..
לעולם אחר.
עולם של אמא ובת.

על מה היא חושבת, מה היא חולמת?
אני יושבת, מחזיקה אותה צמוד אלי,
היא מחייכת, מתפנקת בידיים של אמא,
אני שרה לה שירים שלא שרתי לאף אחד.
שירים שנכתבו במיוחד בשבילה, שירים לשירה.

היא נסיכה.
את זה ידעתי עוד לפני שהיא נולדה..
ודמיינתי את התמונה שלה עם כתר עדין מתחרה.
היא אצילית ושקטה, עדינה ומתחשבת.

בת של אבא:)


ועכשיו,
כשאני כותבת עליה,
מנדנדת ברגל אחת את ה"סלקל" בו היא ישנה..
היא מידי פעם פותחת עיניים מביטה בי לשניה,

"נומי, נומי ילדתי,
נומי, נומי, נום"

וכשאני כותבת עליה, אני פתאום רוצה לחבק אותה חזק.
ורוצה להודות שוב ושוב לאבא למעלה, ששמע כל תפילה,
שהביא לנו ילדה מקסימה, בריאה ושלמה, חיננית ומתוקה. 
וכל יום מחדש אני מודה לו. תודה!

♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥

רגע לפני שאחזור שוב לבועה שלי ושל שירה....
אני רוצה להודות לצלמת הנפלאה פערי רנד,
על צילומים מקסימים ונהדרים!
רציתי כ"כ תמונות והיא הסכימה לצלם את שירה הקטנה גם בחג..
והכול היא עשתה בסבלנות, ברכות ובנעימות,
היא הגיעה עם רעיונות נפלאים והגשימה לי את החלומות שלי,
היה כיף להיות אצלה בסטודיו, באווירה חמה ורגועה,
אפילו שירה נהנתה! עד כדי כך שהיא באה לבקר שבוע אח"כ שוב:)

תודה רבה פערי! מעריכה מאוד מאוד!

וכמובן, אם בייבי קטן הולך להצטרף למשפחה שלכם, אני ממליצה בחום להנציח
את הגיל הקטן והמתוק הזה...עם הצלמת פערי שתדע לעשות את זה הכי טוב שיש!

♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥♥♫♪♥♫♪♥♫♪♥

להתראות לבנתיים.
יקח קצת זמן עד שאחזור לכתוב פוסטים בבלוג, (או שאולי אפתיע את עצמי וזה לא יקח מידי הרבה זמן)
ומהיום שירה ברכה הקטנה מצטרפת אלינו לסטודיו הקטן גם...
היא תוסיף המון, כיף!