יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

על דמויות מבדים וסמלים ממתקים | פרויקט אומנותי לתנועת בתיה.







































אני אוהבת דברים חדשים, וכשאנשים מתקשרים אלי ומציעים עבודה מפתה אני נוטה להסכים:)
כך לפני שנה התחלתי את הפרויקט ליומן בתיה.
קבלתי רשימה של דמויות והייתי צריכה לעצב אותן מכל השמונצעס שיש לי בבית.
דברים שמעולם לא הייתם שומרים.
אז נכנסתי לסטודיו שלי, פתחתי את הארונות ונתתי לכל אותם חומרים קטנים להתגלגל על הרצפה, לכפתורים להיות חברי קבע ליד המקלדת, ולאוכל להחליף מקום ולשכון שם בפינה של הרצפה.

























גזרתי שאריות בדים, תפרתי בידיים דברים קטנים קטנים, עשינו סקיצות והן נשלחו אחר כבוד לעורכות:)
וחזרו עם תספורות, תסרוקות שונות..או בגדים אחרים יותר הולמים...




אז עשינו להן תיקונים ושלחנו שוב...
וצילמנו וגזרנו, והדבקנו.

ולאט לאט, או מהר מהר הן נוצרו. דמויות מתוקות, חייכניות, חלקן שובבות יותר וחלקן פחות.
הן ילוו את הילדות בבתי הספר, בבית, אצל החברות ואולי גם בגינה..

והן הפכו להיות החברות הכי טובות שלי:)









































אחריהן הגיעו הסמלים לכל חודשי השנה והחגים...
ואני ובעלי (שעוזר לי בכל פרויקט) מצאנו את עצמנו אוכלים גליליות אחרי שהכנו מהן ספר תורה.
קונים לדר בטעם משמש, וגם את הסוכריות של הילדים (שעדיין מחכות כאן בקופסה למי שרוצה..)

הסמלים היו כל כך קטנים, וכל תזוזה קטנה פיזרה את הכול...
ישבנו עד אמצע הלילה ועבדנו על דברים קטנים קטנים...
מנסים ומשנים.
אכלנו אז פלאפל ופיצה..(במקרה הטוב)

את הסמלים הייתי צריכה לשמור, למקרה של תיקונים, כך הסטודיו נהפך לאתר פסולת שימושית:)












































































אני חושבת שחלק מהכיף ביומן זה לנחש ממה עשוי כל דבר...































היו סמלים שרק סטודנט לאדריכלות מוכשר כבעלי יכל להכין בשתיים בלילה:)






































בין סמל לדמות הכנתי מדריכי יצירה לבנות החמודות...
יצירה לכל חודש.
הבית נהפך לסטודיו אחד גדול ומצאתי את עצמי עושה כמה יצירות כל יום, כשאת חלקם אני מנסה בפעם הראשונה:)



























היה כיף!
יצרתי אגרטל, משלוחי מנות, לוח מודעות (משהי נכנסה אלי הביתה ואמרה לי, את לא רצינית שכתוב לך בלוח "להכין מערכת למחר"..) כרטיס ברכה, קערה מדיסק, נרות, סבונים ועוד (בטח כבר ראיתם ביומן..)

לאט לאט כל היצירות התלבשו על היומן והשתלבו בעיצוב המיוחד של רבקה ינובסקי המעצבת הגרפית.















כמובן שסרט התחרה נבחר בקפידה וצולם אחר כבוד....




























והוסיף המון ליומן!


















בסוף הכנו את האותיות לשער..
וברכנו על המוגמר!


























היומן היפה הודפס עם הרבה השבחות שהשביחו אותו...
כמו נצנצים


























כולנו חיכינו בקוצר רוח ליומן העשיר בתוכן.
לדמויות החברות המתוקות.
לסמלים.
ליצירות!!!

והיומן הגיע..



























תענוג וסיפוק!
והודיה לה' על פרויקט שהיה לי נפלא וכיף להיות חלק ממנו. ועל תוצאה מקסימה כ"כ!








































עכשיו אני עושה סקר בין התלמידות איזה דמות הכי אהובה (החולמנית..)
ואיזה יצירה הכי מעניינת (כאן יש הרבה עדיפויות)
סתם לידע שאלתי רק 2:)

אז מי שרוצה להשתתף בסקר מוזמן לשלוח לי תשובות..

והנה סמל שקופח ולא נכנס :(




























תודה לתנועת בתיה. לעורכת חיה ולגרפיקאית רבקה, היה כיף ליצור יחד!
מחכה לפרויקט הבא:)


























יש לכם פרויקט הזוי?
בואו נעשה את זה! צרו איתי קשר בטופס שבבלוג.