יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

סיפור על שקשוקה

במוצאי שבת כשהקור ניסה לחדור דרך החלון הקטן שלנו בסלון רציתי להתחמם במאכל חם ומפנק...
בקשתי מבעלי היקר להכין לי שקשוקה טעימה כמו שרק הוא יודע.

לא ידעתי אתמול שהיום אני אהיה מופתעת מתגלית מדהימה:)

נתי הכין שקשוקה נהדרת, ואני צילמתי אותה.

נזכרתי בתצלום שעשיתי לשקשוקה פעם, כשהוא הכין אותה הפעם הראשונה.

חיפשתי את התמונה, וגיליתי.


שצילמתי אותה בדיוק לפני שנתיים. (היום התאריך 20/12/2015)


מאז לא צילמתי שום שקשוקה.
אותי זה הדהים!

מה היה לפני שנתיים? הרבה דברים.
גרנו אז באשדוד מנסים להתאקלם בעיר החדשה (לא כ"כ הצליח לנו:(
אני התחלתי ללמוד צילום, כן זה היה ממש ממש בהתחלה...
והרגשתי נפלא, חברה..

אני הבאתי את התמונה לא כדי לספר על הצרוף מקרים המדהים שקרה כאן.
 אלא בעקרון כדי להראות איך במהלך השנתיים האלה דברים השתנו ולטובה:)
אחרת לא הייתי מעלה את הפוסט הזה...

בעזרת לימוד נכון, והתנסות התנסות והתנסות...
שזה המורה הטוב ביותר שיכול להיות לכל אחד, הגעתי המוצ"ש הזה לתוצאה אחרת.

ואולי עוד שנתיים אני אעשה פוסט שלישי...:) אולי... (שווה לעקוב ולבדוק!)


נתי טוען שגם הוא השתדרג בהכנת השקשוקה..:) וזה גם נכון.

אז אם מתחשק לכם מאכל חם וטעים טעים במוצאי שבת למלווה מלכה ביתי ונוסטלגי (לי בכל אופן)

הנה שוב המתכון:

החומרים:

1 בצל גדול קצוץ דק

4 שיני שום קצוצים דק

3 עגבניות גדולות

3 כפות אבקת מרק עוף פרווה

מלח ופלפל לפי הטעם

1/2 כוס מים


אופן ההכנה:

1.חותכים את הבצל והשום דק ומטגנים אותם בשמן עמוק עד להזהבה.

2. חותכים את העגבניות לחתיכות קטנות ומוסיפים למחבת מטגנים כ-2 דקות, אח"כ מוסיפים 1/2 כוס מים חמים, אבקת מרק מלח ופלפל ומערבבים.

3. מבשלים על אש נמוכה למשך כ-20 דקות, יש לערבב כל כמה דקות.


לאחר מכן מוסיפים את הביצים, מכסים את המחבת ומבשלים עד שהביצים מבושלות (כל אחד לפי טעמו האישי, אני אוהבת שהן קשות..)

מגישים לוהט עם המחבת ולא לשכוח לחם וסלט קצוץ דק!


תודה לנתי על המתכון ועל השקשוקה!