יום שני, 18 ביולי 2016

יום הולדת לחלום

זה קרה בדמדומי אביב.
עת שקעו הפרחים וזרחו הקוצים.
בזמן בו המוזיקה נדמה.
והרוחות הפסיקו לנשוב.


היה לי יומולדת.
הוא נחגג בשקט אחרי התאריך.
והגיל נחבא בין הסוכריות והאיחולים.


נזכרתי בו היום.
כי חגגתי יומולדת שנה לחלום.
הוא התחיל כרעיון קטן, לא בטוח.


והמשיך.


למשהו גדול.
צבעוני.
מלא השראה ודמיון.

לפני שנה אז חלמתי...


והחלום נהפך לדיבורים.


שנהפכו למעשים.


ואני אוהבת את היום בו החלום התגשם.
ואת היום בו הבנתי שהוא מתגשם.


ומאז.
אני אוהבת חלומות.
כי הם מתגשמים לאהבות קטנות ומתוקות.


כמו קסם, החלומות מתפזרים
וחוזרים אלי יהלומים נוצצים.

היום. הוא לא יום ההולדת שלי.
הוא יום הולדת לחלומות.

ויום הולדת לחלומות אפשר לחגוג, רק אם החלום...
התגשם.

אם קבלתם מתנה.


וידעתם לקחת אותה הלאה.

אתכם.


אספתי במשך שנה
את כל אותן מתנות שקבלתי באהבה.


חצי יובל זה זמן מרגש.


לגלות שחלום ילדות התגשם.

ולדעת שאני כאן,

לומדת ללכת בעקבות הלב,

ולאסוף את המתנות שבדרך.


♥ ♥ ♥

הפוסט מוקדש ליום הולדת שנה לאתר "רחוב האמן" שהקמתי בהרבה ס"ד לפני שנה.
ולחלום שהתגשם החודש עם הוצאת המגזין מטעם רחוב האמן- מגזין יצירה ואומנות לקיץ שמופץ חינם למנויי האתר.

החודש, יהיה יום הולדת גם לבלוג שהוקם לפני 4 שנים.

וגיליתי, שחלומות הם לא רק מתגשמים, הם גדלים ונהפכים לארמון עשייה מבורך.

מאחלת לכל אחד ואחת שכל החלומות שלכם יתגשמו לטובה!